%0 Journal Article %T مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم %J کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی %I پژوهشگاه علوم ورزشی %Z %A یاعلی, رسول %A قدیری, فرهاد %A خدایاری, مینا %D 2022 %\ 11/16/2022 %V %N %P - %! مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم %R %X وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی %U