TY - JOUR ID - 3416 TI - مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم JO - کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی JA - SSRI.REC LA - fa SN - AU - یاعلی, رسول AU - قدیری, فرهاد AU - خدایاری, مینا AD - استادیار دانشگاه خوارزمی تهران AD - دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی AD - دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی تهران Y1 - 2022 PY - 2022 VL - IS - SP - EP - DO - N2 - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی UR - https://ethics.ssrc.ac.ir/article_3416.html L1 - ER -