طهماسبی بروجنی, شهزاد . (1400). تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر یادگیری و همگام سازی نورونهای آینهای تکلیف هماهنگی بین فردی: مطالعهای به روش هایپراسکن EEG-fNIRS. (e2457). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e2457
MLA
طهماسبی بروجنی, شهزاد . "تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر یادگیری و همگام سازی نورونهای آینهای تکلیف هماهنگی بین فردی: مطالعهای به روش هایپراسکن EEG-fNIRS" .e2457 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1400, e2457.
HARVARD
طهماسبی بروجنی, شهزاد. (1400). 'تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر یادگیری و همگام سازی نورونهای آینهای تکلیف هماهنگی بین فردی: مطالعهای به روش هایپراسکن EEG-fNIRS', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e2457.
CHICAGO
شهزاد طهماسبی بروجنی, "تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر یادگیری و همگام سازی نورونهای آینهای تکلیف هماهنگی بین فردی: مطالعهای به روش هایپراسکن EEG-fNIRS," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1400): e2457,
VANCOUVER
طهماسبی بروجنی, شهزاد. تأثیر مشاهده الگوی زنده و ویدئویی بر یادگیری و همگام سازی نورونهای آینهای تکلیف هماهنگی بین فردی: مطالعهای به روش هایپراسکن EEG-fNIRS. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1400; (): e2457.