نجفی شهنا, مریم . (1400). تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال. (e2733). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e2733
MLA
نجفی شهنا, مریم . "تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال" .e2733 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1400, e2733.
HARVARD
نجفی شهنا, مریم. (1400). 'تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e2733.
CHICAGO
مریم نجفی شهنا, "تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1400): e2733,
VANCOUVER
نجفی شهنا, مریم. تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1400; (): e2733.