نجفی شهنا, مریم . (1400). تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), -.
MLA
نجفی شهنا, مریم . "تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال", کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1400, -.
HARVARD
نجفی شهنا, مریم. (1400). 'تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), pp. -.
CHICAGO
مریم نجفی شهنا, "تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1400): -,
VANCOUVER
نجفی شهنا, مریم. تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1400; (): -.