مقایسه تاثیر تمرینات اصلاحی جامع با و بدون آموزش پاسچر بر سندرم متقاطع فوقانی دانش آموزان دختر

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 گروه آمورشی تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تهران، ایران

2 استادیار گروه آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، دانشکده علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری، سبزوار، ایران

3 دانشجوی کارشناسی ارشد

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از تاریخ 14 شهریور 1401