کلاته سیفری, معصومه . (1402). اثر شخصیت تبلیغاتی بر برخی از شاخص های نوروالکتریک وضعیت احساسی مشتریان پوشاک ورزشی بر اساس تحلیلEEG. (e3767). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e3767
MLA
کلاته سیفری, معصومه . "اثر شخصیت تبلیغاتی بر برخی از شاخص های نوروالکتریک وضعیت احساسی مشتریان پوشاک ورزشی بر اساس تحلیلEEG" .e3767 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1402, e3767.
HARVARD
کلاته سیفری, معصومه. (1402). 'اثر شخصیت تبلیغاتی بر برخی از شاخص های نوروالکتریک وضعیت احساسی مشتریان پوشاک ورزشی بر اساس تحلیلEEG', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e3767.
CHICAGO
معصومه کلاته سیفری, "اثر شخصیت تبلیغاتی بر برخی از شاخص های نوروالکتریک وضعیت احساسی مشتریان پوشاک ورزشی بر اساس تحلیلEEG," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1402): e3767,
VANCOUVER
کلاته سیفری, معصومه. اثر شخصیت تبلیغاتی بر برخی از شاخص های نوروالکتریک وضعیت احساسی مشتریان پوشاک ورزشی بر اساس تحلیلEEG. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1402; (): e3767.