مقایسه اثر‌بخشی تمرینات ورزش مغزی و بازی‌های آموزشی بر بهبود مهارت‌های حرکتی، اجتماعی و تمرکز دانش‌آموزان 10-8 ساله: مطالعه پیگیری

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 دانشجو دوره دکتری ،گروه رفتار حرکتی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، تهران، ایران

2 استادیار،گروه رفتار حرکتی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، تهران، ایران.

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

موضوعات



گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از تاریخ 18 بهمن 1402