تأثیر روش آموزش غیرخطی بازی های ترکیبی بر عملکرد، دانش و حمایت خودمختار دانش آموزان

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 استاد، دانشکده علوم ورزشی، گروه رفتارحرکتی ، دانشگاه ارومیه، ارومیه، ایران.

2 دانشکده علوم ورزشی، دانشگاه ارومیه، ایران

3 گروه رفتار حرکتی و مدیریت ورزشی/ دانشکده علوم ورزش/ دانشگاه ارومیه/ ارومیه/ ایران

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

موضوعات



گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از تاریخ 21 بهمن 1402