الهی, علیرضا , اکبری یزدی, حسین و محمدی, یعقوب . (1403). تاثیر جاذبه های احساسی و منطقی تبلیغات ورزشی بر پاسخ های مغزی افراد در موقعیت حضور و عدم حضور دیگران. (e4354). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e4354
MLA
الهی, علیرضا , , اکبری یزدی, حسین , و محمدی, یعقوب . "تاثیر جاذبه های احساسی و منطقی تبلیغات ورزشی بر پاسخ های مغزی افراد در موقعیت حضور و عدم حضور دیگران" .e4354 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1403, e4354.
HARVARD
الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین, محمدی, یعقوب. (1403). 'تاثیر جاذبه های احساسی و منطقی تبلیغات ورزشی بر پاسخ های مغزی افراد در موقعیت حضور و عدم حضور دیگران', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e4354.
CHICAGO
علیرضا الهی , حسین اکبری یزدی و یعقوب محمدی, "تاثیر جاذبه های احساسی و منطقی تبلیغات ورزشی بر پاسخ های مغزی افراد در موقعیت حضور و عدم حضور دیگران," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1403): e4354,
VANCOUVER
الهی, علیرضا, اکبری یزدی, حسین, محمدی, یعقوب. تاثیر جاذبه های احساسی و منطقی تبلیغات ورزشی بر پاسخ های مغزی افراد در موقعیت حضور و عدم حضور دیگران. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1403; (): e4354.