مقایسۀ اثربخشی کلاس درس معکوس انفرادی و مشارکتی بر یادگیری مهارت های ایروبیک دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 استادیار، گروه آموزش تربیت بدنی، دانشگاه فرهنگیان، صندوق پستی 889-14665، تهران، ایران

2 دانشگاه تهران

3 دانشجوی کارشناسی ارشد، گروه آموزش تربیت بدنی، دانشگاه فرهنگیان، صندوق پستی 889-14665، تهران، ایران

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

موضوعات



گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از تاریخ 13 آذر 1403