اثر تمرینات چند حسی -حرکتی بر کارکردهای اجرایی، فعالیت الکتریکی مغز در حالت استراحت و بروندادهای رفتاری کودکان ADHD: رویکرد تعدیل سازی حسی در تنظیم رفتارهای حرکتی

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 رفتار حرکتی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه شهید رجایی، تهران، ایران

2 گروه رفتار حرکتی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه خوارزمی، تهران ، ایران

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 

شناسه اخلاق

موضوعات



گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از تاریخ 13 اردیبهشت 1404