فریدنیا,حسین و مصلحی,لیلا . (1404). تاثیر تکنیک های بازاریابی مختلف بر ارزش ویژه و تداعی برند کسبوکارهای ورزشی. (e4690). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e4690
MLA
فریدنیا,حسین , و مصلحی,لیلا . "تاثیر تکنیک های بازاریابی مختلف بر ارزش ویژه و تداعی برند کسبوکارهای ورزشی" .e4690 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1404, e4690.
HARVARD
فریدنیا,حسین,مصلحی,لیلا. (1404). 'تاثیر تکنیک های بازاریابی مختلف بر ارزش ویژه و تداعی برند کسبوکارهای ورزشی', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e4690.
CHICAGO
حسین فریدنیا و لیلا مصلحی, "تاثیر تکنیک های بازاریابی مختلف بر ارزش ویژه و تداعی برند کسبوکارهای ورزشی," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1404): e4690,
VANCOUVER
فریدنیا,حسین,مصلحی,لیلا. تاثیر تکنیک های بازاریابی مختلف بر ارزش ویژه و تداعی برند کسبوکارهای ورزشی. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1404; (): e4690.