تأثیر تداخل ضمنی ویادگیری افتراقی در دانش‌آموزان دختر هنرستان های شهر دماوند

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 گروه آموزشی تربیت بدنی، دانشجوی کارشناسی ارشد رفتارحرکتی، دانشگاه فرهنگیان،تهران، ایران

2 گروه آموزشی تربیت بدنی، استاد یار، دانشگاه فرهنگیان، تهران ، ایران

3 استادیار گروه علوم ورزشی،دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه اردکان،ایران

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

شناسه اخلاق

موضوعات



گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از 07 مهر 1404