تأثیر روش آموزش ترکیبی آموزش بازی برای فهمیدن با آموزش ورزش و سنتی بر خلاقیت فردی و گروهی، انگیزش ، عزتنفس و شایستگی حرکتی ادراکشده و واقعی کودکان در فوتسال
داودی, مریم . (1400). تأثیر روش آموزش ترکیبی آموزش بازی برای فهمیدن با آموزش ورزش و سنتی بر خلاقیت فردی و گروهی، انگیزش ، عزتنفس و شایستگی حرکتی ادراکشده و واقعی کودکان در فوتسال. (e2459). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e2459
MLA
داودی, مریم . "تأثیر روش آموزش ترکیبی آموزش بازی برای فهمیدن با آموزش ورزش و سنتی بر خلاقیت فردی و گروهی، انگیزش ، عزتنفس و شایستگی حرکتی ادراکشده و واقعی کودکان در فوتسال" .e2459 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1400, e2459.
HARVARD
داودی, مریم. (1400). 'تأثیر روش آموزش ترکیبی آموزش بازی برای فهمیدن با آموزش ورزش و سنتی بر خلاقیت فردی و گروهی، انگیزش ، عزتنفس و شایستگی حرکتی ادراکشده و واقعی کودکان در فوتسال', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e2459.
CHICAGO
مریم داودی, "تأثیر روش آموزش ترکیبی آموزش بازی برای فهمیدن با آموزش ورزش و سنتی بر خلاقیت فردی و گروهی، انگیزش ، عزتنفس و شایستگی حرکتی ادراکشده و واقعی کودکان در فوتسال," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1400): e2459,
VANCOUVER
داودی, مریم. تأثیر روش آموزش ترکیبی آموزش بازی برای فهمیدن با آموزش ورزش و سنتی بر خلاقیت فردی و گروهی، انگیزش ، عزتنفس و شایستگی حرکتی ادراکشده و واقعی کودکان در فوتسال. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1400; (): e2459.