مقایسه اثر یک دوره بازی‌های حرکتی، سنتی و آموزشی بر مهارت های حرکتی، اضطراب و پیشرفت تحصیلی کودکان پیش دبستانی

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد- مینودشت

2 دانشجوی کارشناس ارشد گروه علوم تربیتی، واحد گنبد، دانشگاه آزاد اسلامی، گنبد، ایران.

3 دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از تاریخ 20 اسفند 1401