اثربخشی آموزش بازی های موقعیتی با تأکید بر نقش قیود اجتماعی (زبان، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، جنسیت) بر رشد اجتماعی، علاقه موقعیتی و دانش تاکتیکی در دانش آموزان 13-14 سال: چالشی بر نظریه یادگیری موقعیتی

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 گروه رفتار حرکتی، دانشکده علوم ورزشی، دانشگاه ارومیه، ارومیه، ایران.

2 استاد رفتار حرکتی، دانشگاه ارومیه، ارومیه، ایران

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

موضوعات


Ministry of Health and Medical Education


گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1402