اثربخشی آموزش بازی های موقعیتی با تأکید بر نقش قیود اجتماعی (زبان، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، جنسیت) بر رشد اجتماعی، علاقه موقعیتی و دانش تاکتیکی در دانش آموزان 13-14 سال: چالشی بر نظریه یادگیری موقعیتی
سلیمانی, مهسا و محمدزاده, حسن . (1402). اثربخشی آموزش بازی های موقعیتی با تأکید بر نقش قیود اجتماعی (زبان، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، جنسیت) بر رشد اجتماعی، علاقه موقعیتی و دانش تاکتیکی در دانش آموزان 13-14 سال: چالشی بر نظریه یادگیری موقعیتی. (e3833). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e3833
MLA
سلیمانی, مهسا , و محمدزاده, حسن . "اثربخشی آموزش بازی های موقعیتی با تأکید بر نقش قیود اجتماعی (زبان، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، جنسیت) بر رشد اجتماعی، علاقه موقعیتی و دانش تاکتیکی در دانش آموزان 13-14 سال: چالشی بر نظریه یادگیری موقعیتی" .e3833 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1402, e3833.
HARVARD
سلیمانی, مهسا, محمدزاده, حسن. (1402). 'اثربخشی آموزش بازی های موقعیتی با تأکید بر نقش قیود اجتماعی (زبان، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، جنسیت) بر رشد اجتماعی، علاقه موقعیتی و دانش تاکتیکی در دانش آموزان 13-14 سال: چالشی بر نظریه یادگیری موقعیتی', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e3833.
CHICAGO
مهسا سلیمانی و حسن محمدزاده, "اثربخشی آموزش بازی های موقعیتی با تأکید بر نقش قیود اجتماعی (زبان، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، جنسیت) بر رشد اجتماعی، علاقه موقعیتی و دانش تاکتیکی در دانش آموزان 13-14 سال: چالشی بر نظریه یادگیری موقعیتی," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1402): e3833,
VANCOUVER
سلیمانی, مهسا, محمدزاده, حسن. اثربخشی آموزش بازی های موقعیتی با تأکید بر نقش قیود اجتماعی (زبان، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، جنسیت) بر رشد اجتماعی، علاقه موقعیتی و دانش تاکتیکی در دانش آموزان 13-14 سال: چالشی بر نظریه یادگیری موقعیتی. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1402; (): e3833.