تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت دریبل فوتبال و لذت از فعالیت بدنی درکودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 گروه رفتار حرکتی، دانشکده علوم ورزشی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی، تهران، ایران

2 دانشیار گروه رفتار حرکتی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

3 گروه رفتار حرکتی، دانشکده علوم ورزشی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

موضوعات



گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از تاریخ 17 مهر 1402