قاسمیان مقدم, هانیه و محمدزاده, حسن . (1402). اثر برنامه تمرینی یکپارچگی حسی ـ حرکتی مبتنی بر رویکرد حس بازی بر کارکردهای اجرایی، تجسم فضایی و تبحر حرکتی کودکان با اختلال یادگیری. (e3945). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e3945
MLA
قاسمیان مقدم, هانیه , و محمدزاده, حسن . "اثر برنامه تمرینی یکپارچگی حسی ـ حرکتی مبتنی بر رویکرد حس بازی بر کارکردهای اجرایی، تجسم فضایی و تبحر حرکتی کودکان با اختلال یادگیری" .e3945 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1402, e3945.
HARVARD
قاسمیان مقدم, هانیه, محمدزاده, حسن. (1402). 'اثر برنامه تمرینی یکپارچگی حسی ـ حرکتی مبتنی بر رویکرد حس بازی بر کارکردهای اجرایی، تجسم فضایی و تبحر حرکتی کودکان با اختلال یادگیری', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e3945.
CHICAGO
هانیه قاسمیان مقدم و حسن محمدزاده, "اثر برنامه تمرینی یکپارچگی حسی ـ حرکتی مبتنی بر رویکرد حس بازی بر کارکردهای اجرایی، تجسم فضایی و تبحر حرکتی کودکان با اختلال یادگیری," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1402): e3945,
VANCOUVER
قاسمیان مقدم, هانیه, محمدزاده, حسن. اثر برنامه تمرینی یکپارچگی حسی ـ حرکتی مبتنی بر رویکرد حس بازی بر کارکردهای اجرایی، تجسم فضایی و تبحر حرکتی کودکان با اختلال یادگیری. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1402; (): e3945.