گرویی, پردیس و لطافتکار, امیر . (1402). مقایسه تأثیر اضافه کردن آموزش علوم اعصاب درد به تمرینات تقویتی با آستانهبالا بر متغیرهای بالینی و عملکردی افراد دارای اختلال طیف هایپر موبیلیتی شانه. (e3951). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e3951
MLA
گرویی, پردیس , و لطافتکار, امیر . "مقایسه تأثیر اضافه کردن آموزش علوم اعصاب درد به تمرینات تقویتی با آستانهبالا بر متغیرهای بالینی و عملکردی افراد دارای اختلال طیف هایپر موبیلیتی شانه" .e3951 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1402, e3951.
HARVARD
گرویی, پردیس, لطافتکار, امیر. (1402). 'مقایسه تأثیر اضافه کردن آموزش علوم اعصاب درد به تمرینات تقویتی با آستانهبالا بر متغیرهای بالینی و عملکردی افراد دارای اختلال طیف هایپر موبیلیتی شانه', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e3951.
CHICAGO
پردیس گرویی و امیر لطافتکار, "مقایسه تأثیر اضافه کردن آموزش علوم اعصاب درد به تمرینات تقویتی با آستانهبالا بر متغیرهای بالینی و عملکردی افراد دارای اختلال طیف هایپر موبیلیتی شانه," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1402): e3951,
VANCOUVER
گرویی, پردیس, لطافتکار, امیر. مقایسه تأثیر اضافه کردن آموزش علوم اعصاب درد به تمرینات تقویتی با آستانهبالا بر متغیرهای بالینی و عملکردی افراد دارای اختلال طیف هایپر موبیلیتی شانه. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1402; (): e3951.