بوستان بان غازیانی, میلاد و محمدزاده, حسن . (1402). تأثیر آموزشهای خطی و غیرخطی و قیود بر خودسازمانی و مهارتهای ادراکی بازیکنان فوتبال. (e4160). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e4160
MLA
بوستان بان غازیانی, میلاد , و محمدزاده, حسن . "تأثیر آموزشهای خطی و غیرخطی و قیود بر خودسازمانی و مهارتهای ادراکی بازیکنان فوتبال" .e4160 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1402, e4160.
HARVARD
بوستان بان غازیانی, میلاد, محمدزاده, حسن. (1402). 'تأثیر آموزشهای خطی و غیرخطی و قیود بر خودسازمانی و مهارتهای ادراکی بازیکنان فوتبال', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e4160.
CHICAGO
میلاد بوستان بان غازیانی و حسن محمدزاده, "تأثیر آموزشهای خطی و غیرخطی و قیود بر خودسازمانی و مهارتهای ادراکی بازیکنان فوتبال," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1402): e4160,
VANCOUVER
بوستان بان غازیانی, میلاد, محمدزاده, حسن. تأثیر آموزشهای خطی و غیرخطی و قیود بر خودسازمانی و مهارتهای ادراکی بازیکنان فوتبال. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1402; (): e4160.