غفاری, طاهره و نمازی زاده, مهدی . (1400). مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر.. (e2814). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e2814
MLA
غفاری, طاهره , و نمازی زاده, مهدی . "مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر." .e2814 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1400, e2814.
HARVARD
غفاری, طاهره, نمازی زاده, مهدی. (1400). 'مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر.', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e2814.
CHICAGO
طاهره غفاری و مهدی نمازی زاده, "مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر.," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1400): e2814,
VANCOUVER
غفاری, طاهره, نمازی زاده, مهدی. مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر.. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1400; (): e2814.