غفاری, طاهره و نمازی زاده, مهدی . (1400). مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر.. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), -.
MLA
غفاری, طاهره , و نمازی زاده, مهدی . "مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر.", کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1400, -.
HARVARD
غفاری, طاهره, نمازی زاده, مهدی. (1400). 'مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر.', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), pp. -.
CHICAGO
طاهره غفاری و مهدی نمازی زاده, "مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر.," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1400): -,
VANCOUVER
غفاری, طاهره, نمازی زاده, مهدی. مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر.. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1400; (): -.