مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 دانشجوی دکتری، رفتار حرکتی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، تهران، ایران

2 دانشیار، رفتار حرکتی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد واحد خوراسگان، اصفهان، ایران

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از تاریخ 20 مهر 1401