یاعلی, رسول , قدیری, فرهاد و خدایاری, مینا . (1401). مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), -.
MLA
یاعلی, رسول , , قدیری, فرهاد , و خدایاری, مینا . "مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم", کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1401, -.
HARVARD
یاعلی, رسول, قدیری, فرهاد, خدایاری, مینا. (1401). 'مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), pp. -.
CHICAGO
رسول یاعلی , فرهاد قدیری و مینا خدایاری, "مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1401): -,
VANCOUVER
یاعلی, رسول, قدیری, فرهاد, خدایاری, مینا. مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1401; (): -.