یاعلی,رسول , قدیری,فرهاد و خدایاری,مینا . (1401). مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم. (e3416). کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e3416
MLA
یاعلی,رسول , قدیری,فرهاد , و خدایاری,مینا . "مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم" .e3416 , کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, , , 1401, e3416.
HARVARD
یاعلی,رسول,قدیری,فرهاد,خدایاری,مینا. (1401). 'مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم', کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (), e3416.
CHICAGO
رسول یاعلی, فرهاد قدیری و مینا خدایاری, "مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم," کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, (1401): e3416,
VANCOUVER
یاعلی,رسول,قدیری,فرهاد,خدایاری,مینا. مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم. کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی, 1401; (): e3416.