مقایسه روش های یادگیری ضمنی بدون خطا و استنباط قیاسی با تاکید برتمرکز توجه بیرونی بر میزان یادداری و انتقال مهارت بولینگ در کودکان مبتلا به اوتیسم

نوع پژوهش : مطالعه روی نمونه‌های انسانی

پژوهشگران

1 استادیار دانشگاه خوارزمی تهران

2 دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی

3 دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی تهران

.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


گواهی‌های اخیر، در انتظار صدور
انتشار آنلاین از تاریخ 25 آبان 1401